လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္မ်ားႏွင့္ ဆက္သြယ္ႏုိင္သည့္ Hotline အစီအစဥ္ ခ႐ုိင္သုံးခုအတြက္ ထပ္မံတုိးခ်ဲ႕မည္
ျပည္သူမ်ားက လႊတ္ ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္မ်ားထံ တုိင္ၾကားစာ၊ သတင္းေပးပို႔စာမ်ားေပးပို႔ေျပာၾကားႏုိင္သည့္ ရန္ကုန္တုိင္းလႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္မ်ား Hotline အစီအစဥ္ကို ေျမာက္ပိုင္းခ႐ုိင္၊ အေရွ႕ပိုင္းခ႐ုိင္ႏွင့္ အေနာက္ပုိင္းခ႐ိုင္မ်ားအတြက္ တုိးခ်ဲ႕၀န္ေဆာင္မႈေပးရန္ အစီအစဥ္ရွိ ေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။
လက္ရွိတြင္ Blue Ocean Operating Management က ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီးေတာင္ပိုင္း ခ႐ုိင္ရွိ ျပည္သူမ်ား၏ သတင္းေပး ျခင္း၊ တုိင္ၾကားျခင္းမ်ားကို မွတ္ တမ္းတင္၍ သက္ဆုိင္ရာလႊတ္ ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္မ်ားထံေပးပို႔ သည့္ အစီအစဥ္ကို ေရွ႕ေျပးစီမံခ်က္အျဖစ္ လုပ္ေဆာင္ေနၿပီး ယင္းစီမံခ်က္ထိေရာက္မႈရွိပါက က်န္ခ႐ုိင္သုံးခု၌ တုိးခ်ဲ႕၀န္ေဆာင္မႈေပးမည္ျဖစ္ေၾကာင္း Blue Ocean လက္ေထာက္အေထြေထြ မန္ေနဂ်ာ ဦးေအာင္ေအာင္ေဇာ္ ကေျပာသည္။
‘‘ဒီအစီအစဥ္က ၾသဂုတ္ ၈ ရက္မွာစၿပီး Pilot Project (ေရွ႕ ေျပးစီမံခ်က္) အေနနဲ႔ ေတာင္ပိုင္း ခ႐ုိင္အတြက္ စတင္ခဲ့တယ္။ ဒီ အေတာအတြင္း ကြၽန္ေတာ္တို႔ ဆန္းစစ္မႈေတြျပဳလုပ္ရဦးမယ္။ တျခားခ႐ုိင္ေတြအတြက္လည္း တုိး ခ်ဲ႕ခ်င္ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ကြၽန္ ေတာ္တို႔အစည္းအေ၀းေတြထုိင္ ၿပီး ဆုံးျဖတ္ရမယ့္သေဘာရွိတာ ေပါ့’’ဟု ၎ကရွင္းျပသည္။
ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး ေတာင္ပိုင္းခ႐ုိင္ၿမိဳ႕နယ္မ်ားျဖစ္သည့္ ဆိပ္ႀကီးခေနာင္တို၊ တံြေတး၊ ဒလ၊ ေကာ့မွဴး၊ ကြမ္းၿခံကုန္း၊ ကိုကိုးကြၽန္းၿမိဳ႕နယ္မ်ားမွာ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ႏွင့္ အလွမ္း ေ၀းၿပီး ဆက္သြယ္ရန္ခက္ခဲေသာ ေၾကာင့္ Hotline ဖုန္းမွဆက္သြယ္ ေျပာၾကားႏုိင္သည့္ အစီအစဥ္ကို ဦးစားေပးအျဖစ္ စတင္ခဲ့သည္ဟု ဦးေအာင္ေအာင္ေဇာ္က ဆိုသည္။
အထက္ပါ အေရးေပၚဖုန္းနံ ပါတ္ (Hotline) ၀၁-၂၃၉၉၁၀၈ ၀န္ေဆာင္မႈစတင္သည့္ ၾသဂုတ္ ၈ ရက္မွ ၂၆ ရက္အထိ ျပည္သူ မ်ားက ဖုန္းေခၚဆုိႀကိမ္အေရအ တြက္ ေျခာက္ဆယ္ခန္႔ရွိေၾကာင္း သိရသည္။
ထို႔အျပင္ Hotline ဖုန္းနံပါတ္ မွတစ္ဆင့္ ျပည္သူႏွင့္ လႊတ္ေတာ္ ကိုယ္စားလွယ္မ်ား တုိက္႐ုိက္ဖုန္း ေျပာဆုိသည့္ အစီအစဥ္တစ္ရပ္ ကိုလည္း ၾသဂုတ္ ၂၇ ရက္ နံနက္ ၉ နာရီမွ မြန္းတည့္ ၁၂ နာရီအထိ သုံးနာရီၾကာ ျပဳလုပ္ခဲ့သည္။
No comments