Note 7 ေရာင္းရက္ေရႊ႕လုိက္ေသာ္လည္း ႀကိဳတင္အမွာျဖင့္ ၀ယ္ထားသူမ်ားမနစ္နာရန္ ေဆာင္ရြက္မည္ဟုဆုိ


 ဆမ္ေဆာင္း၏ေနာက္ ဆုံးထုတ္ကုန္ Galaxy Note 7 စတင္ေရာင္းခ်မည့္ရက္ကုိ ေရႊ႕ဆုိင္းလုိက္ၿပီး ႀကိဳတင္အမွာ (Pre-Order)ျဖင့္ ၀ယ္ယူထားသူမ်ားနစ္နာမႈမရွိေစရန္ စီစဥ္မည္ဟု သတင္းရရွိသည္။

Galaxy Note 7ကုိ ႏုိင္ငံတကာ ေစ်းကြက္အခ်ဳိ႕တြင္ ျပန္လည္သိမ္းဆည္းမႈရွိခဲ့ၿပီး ျပည္တြင္းေစ်းကြက္၌ မူလက စက္တင္ဘာ၁၁ ရက္တြင္ ေရာင္းခ်မည့္ အစီအစဥ္ကို ေရႊ႕ဆုိင္းခဲ့သည္။ Pre-Order ျဖင့္ ၀ယ္ယူထားသူမ်ား စိတ္ပူပန္မႈမရွိေစရန္ႏွင့္ အဆင္ေျပေအာင္လုပ္ေပးမည္ဟု ဆမ္ေဆာင္းျမန္မာမွ IT& Mobile ဌာနအႀကီးအကဲဦးဇာနည္၀င္းထက္ကေျပာသည္။

‘‘အေမရိကန္ ကုိရီးယားနဲ႔ ထုိင္၀မ္ေစ်းကြက္ေတြမွာ ဘက္ ထရီျပႆနာတက္သြားတာေပါ့။ ဒီက Note 7 အားေပးထားတဲ့သူ ေတြ အတြက္လည္း အဆင္ေျပ ေအာင္လုပ္ေပးသြားမွာပါ။ အဲဒါ နဲ႔ပတ္သက္ၿပီး လာမယ့္တနလၤာ ေန႔မွာ သတင္းစာရွင္းလင္းပြဲလုပ္ ဖုိ႔ စီစဥ္ေနပါတယ္။ ၀ယ္ယူထား သူအားလုံးကို စိတ္မပူၾကဖို႔ေျပာ ခ်င္ပါတယ္’’ဟု ဦးဇာနည္၀င္း ထက္ကေျပာသည္။

ဘက္ထရီဆုိင္ရာျပႆနာ ႏွင့္ ခ်ဳိ႕ယြင္းခ်က္မ်ားျဖစ္ေပၚရ ျခင္းအေၾကာင္းရင္းမွာ Galaxy Note 7တြင္ပါရွိသည့္ မူလအား သြင္းႀကိဳးျဖင့္ အားသြင္းျခင္းမ်ဳိးမ ျပဳလုပ္ဘဲ အျခား Third Party အားသြင္းႀကိဳးကို အသုံးျပဳျခင္း ေၾကာင့္ျဖစ္သည္ဟု ဦးဇာနည္၀င္း ထက္ကေျပာသည္။

ျပည္တြင္းေစ်းကြက္တြင္ Galaxy Note 7ကုိ က်ပ္ကုိးသိန္းႏွစ္ေသာင္းျဖင့္ ေရာင္းခ်မည္ဟု ၾသဂုတ္ ၁၂ရက္က တရား၀င္မိတ္ဆက္ၿပီး လက္ရွိတြင္ Pre-Order ျဖင့္ ၀ယ္ယူထားသူအေရအတြက္ အတိအက်ကို ထုတ္ေဖာ္ေျပာဆုိႏုိင္ျခင္းမရွိေသာ္လည္း အလုံးေရရာဂဏန္းရွိေနၿပီဟု သတင္းရရွိိသည္။

Note 7 ေရာင္းရက္ေရႊ႕လုိက္ေသာ္လည္း ႀကိဳတင္အမွာျဖင့္ ၀ယ္ထားသူမ်ားမနစ္နာရန္ ေဆာင္ရြက္မည္ဟုဆုိ Note 7 ေရာင္းရက္ေရႊ႕လုိက္ေသာ္လည္း ႀကိဳတင္အမွာျဖင့္ ၀ယ္ထားသူမ်ားမနစ္နာရန္ ေဆာင္ရြက္မည္ဟုဆုိ Reviewed by The Collector on Sunday, September 04, 2016 Rating: 5

No comments