Samsung Note 7 ဖုန္းမ်ား သံုးစြဲလိုျခင္းမရွိပါက ေငြျပန္အမ္းျခင္းႏွင့္ လဲလွယ္ေပးျခင္းမ်ားျပဳလုပ္ေပးမည္ဆို
ျပည္တြင္းရွိ Galaxy Note 7 ဝယ္ယူၿပီးေသာ သံုးစြဲသူ မ်ားအတြက္ ေငြျပန္အမ္းျခင္းႏွင့္ ပစၥည္းအသစ္လဲလွယ္ေပးျခင္း မ်ားကို ျပဳလုပ္ေပးမည္ဟု ဆမ္ ေဆာင္းျမန္မာက စက္တင္ဘာ ၅ ရက္တြင္ သတင္းထုတ္ျပန္သည္။
ဘက္ထရီခ်ိဳ႕ယြင္းခ်က္ျပ ႆနာေၾကာင့္ စက္တင္ဘာ ၂ ရက္ကစတင္ကာ ႏုိင္ငံတကာေစ်း ကြက္တြင္ Galaxy Note 7 ေရာင္းခ်မႈကို ရပ္ဆိုင္းခဲ့ၿပီး ျပည္တြင္း ေစ်းကြက္အတြင္း ဝယ္ယူထားသူ မ်ားႏွင့္ ႀကိဳတင္အမွာျဖင့္ ဝယ္ယူ ထားသူမ်ားသို႔ ေငြျပန္အမ္းျခင္း ႏွင့္ ပစၥည္းအသစ္လဲလွယ္ျခင္း ကို လုပ္ေဆာင္ေပးမည္ဟု ဆမ္ ေဆာင္းျမန္မာ၏ IT & Mobile ဌာနအႀကီးအကဲ ဦးဇာနည္ဝင္း ထက္က ေျပာသည္။
‘‘သံုးစြဲသူေတြ အခက္အခဲ ျဖစ္တာကို စိတ္မေကာင္းပါဘူး။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ဆီမွာ ဘက္ထရီနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ခ်ိဳ႕ယြင္းခ်က္မေတြ႕ ရွိေသးေပမယ့္ သံုးစြဲသူေတြရဲ႕လံု ၿခံဳေရး (Safety)ကို အဓိကထား တာေၾကာင့္ အခုလို စီစဥ္ရျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ အသစ္လဲလွယ္ေပး ၿပီးရင္လည္း စိတ္တိုင္းက်စစ္ ေဆးၿပီးမွ လဲလွယ္ေပးမွာျဖစ္တဲ့ အတြက္ စိတ္ပူစရာမလိုပါဘူး’’ ဟု ၎က ဆိုသည္။
ဆမ္ေဆာင္းအမွတ္တံဆိပ္ အေရာင္းျပခန္း(Showroom)မွ ဝယ္ယူသည္ျဖစ္ေစ၊ မဝယ္ယူ သည္ျဖစ္ေစ တရားဝင္ (official) ျဖစ္ပါက ပစၥည္းအသစ္ျဖင့္ လဲ လွယ္ႏုိင္ေၾကာင္းႏွင့္ ကေမၻာဇ ဘဏ္ျဖင့္ ခ်ိတ္ဆက္၍ ႀကိဳတင္ အမွာျဖင့္ ဝယ္ယူထားသူမ်ားအ ေနျဖင့္ ပစၥည္းေရာက္ရွိလာခ်ိန္ အထိ မေစာင့္ဆုိင္းလိုပါက စက္ တင္ဘာ ၇ ရက္မွ ၁၈ ရက္အတြင္း ဘဏ္အေကာင့္၊ လက္ေဆာင္ အိတ္အပါအဝင္ ဖုန္းဘူးအျပည့္ အစံု၊ ေဘာက္ခ်ာမူရင္းတို႔ျပသ ကာ ေငြျပန္ထုတ္ယူႏိုင္မည္ျဖစ္ ေၾကာင္း သတင္းထုတ္ျပန္သည္။
‘‘အျခားက ဝယ္ထားတဲ့အ လံုးေတြဆိုရင္ ေငြျပန္အမ္းမေပး ပါဘူး။ ပစၥည္းအသစ္နဲ႔ လဲလွယ္ ခြင့္ေတာ့ ေပးထားပါတယ္။ ပစၥည္းအသစ္က ေအာက္တိုဘာ လဆန္းမွာ ေရာက္မယ္။ အဲဒီအ ခ်ိန္က်ရင္လည္း တရားဝင္သ တင္းထုတ္ျပန္ဦးမွာပါ’’ဟု ဦးဇာ နည္ဝင္းထက္က ရွင္းျပသည္။
ဆမ္ေဆာင္းျမန္မာသည္ ျပည္တြင္းေစ်းကြက္၌ ေရာင္းခ် ထားေသာ Galaxy Note 7အလံုး အေရအတြက္အတိအက်ကို စာရင္းမထုတ္ျပန္ေသာ္လည္း ရာ ဂဏန္းမွ် ေရာင္းခ်ထားၿပီးျဖစ္သည္ဟု တရားဝင္ေျပာၾကားထားသည္။
No comments