ဆမ္ေဆာင္း S7 ႏွင့္ S7 Edge ၀ယ္သူမ်ား အိမ္အေရာက္ျပဳျပင္ေပးေသာ ၀န္ေဆာင္မႈ ရယူႏိုင္


ဆမ္ေဆာင္း၏ ေနာက္ဆံုးေပၚ စမတ္ဖုန္းမ်ားျဖစ္သည့္ Galaxy S7ႏွင့္ S7 Edge အသံုးျပဳသူမ်ားအတြက္ ၎တို႔၏ စမတ္ဖုန္းမ်ား ခ်ိဳ႕ယြင္းမႈျဖစ္ေပၚပါက အိမ္အေရာက္ လုိက္လံျပဳျပင္ေပးမည့္ Premium Care အစီအစဥ္ကုိ ဆမ္ေဆာင္းကစတင္မိတ္ဆက္ခဲ့သည္။

 ‘‘Samsung Premium Care အစီအစဥ္သစ္ဟာ ကြၽန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ သံုးစြဲသူေတြကို ပိုၿပီးေတာ့ အေထာက္အကူျပဳႏုိင္ဖို႔ မိတ္ဆက္လုိက္တာျဖစ္ပါတယ္။ ေနာက္ဆံုးထြက္ရိွထားတဲ့ GalaxyS7 နဲ႔ S7 Edge ၀ယ္ယူသံုးစြဲသူေတြအေနနဲ႔ ဒီတန္ဖိုးရိွတဲ့ အိမ္အေရာက္၀န္ေဆာင္မႈေတြကုိ ရရိွႏုိင္မွာျဖစ္ပါတယ္’’ဟု ဆမ္ေဆာင္းျမန္မာ၏ မုိဘုိင္းဌာနအႀကီးအကဲဦးဇာနည္၀င္းထက္က ေျပာသည္။

Samsung Premium Careအစီအစဥ္အတြက္ ဖုန္း - ၀၁ ၂၃၉၉၉၉၀ ကုိ Call Center အျဖစ္ ထားရိွေပးထားၿပီး အဆုိပါဖုန္းခ်ိဳ႕


ယြင္းမႈတစ္ခုခုျဖစ္ပါက ေဆာ့ဖ္၀ဲ၀န္ေဆာင္မႈအတြက္ အိမ္အေရာက္ျပဳျပင္ေပးျခင္းႏွင့္ ဟာ့ဒ္၀ဲ၀န္ေဆာင္မႈအတြက္ အိမ္သုိ႔ ဖုန္းလာယူေပးကာ ျပဳျပင္ေနဆဲကာလအတြင္း ဖုန္းတစ္လံုးကုိ ေခတၱအစားထိုးေပးျခင္းစသည့္ ၀န္ေဆာင္မႈမ်ား ရရိွႏုိင္မည္ျဖစ္သည္။

 အိမ္အေရာက္၀န္ေဆာင္မႈကို ရန္ကုန္ႏွင့္ မႏၲေလးၿမိဳ႕တုိ႔တြင္သာ ရရိွႏုိင္ဦးမည္ျဖစ္ၿပီး စတင္မိတ္ဆက္သည့္ အထိမ္းအမွတ္အေနျဖင့္ ေအာက္တုိဘာမတုိင္မီအထိ ဖုန္း၏အေရွ႕မ်က္ႏွာျပင္ပ်က္စီးမႈအတြက္ က်သင့္ေငြ၏ ၅၀ ရာခုိင္ ႏႈန္း၊ ဖုန္း၏ အေနာက္မ်က္ႏွာျပင္ပ်က္စီးမႈအတြက္ က်သင့္ေငြ၏ ၁၀၀ ရာခုိင္ႏႈန္းတုိ႔ကုိ ဆမ္ေဆာင္းျမန္မာက က်ခံေပးမည္ျဖစ္သည္။

အျခားေသာၿမိဳ႕မ်ားမွ S7 ႏွင့္ S7 Edge အသံုးျပဳသူမ်ား မွာမူ ဆမ္ေဆာင္း၏ Customer Service Center မ်ားသုိ႔ သြားေရာက္ျပဳျပင္ရမည္ျဖစ္သည္။

ဆမ္ေဆာင္းမွ အသစ္ထြက္ရိွလာမည့္ အျခားေသာ ထိပ္တန္းစမတ္ဖုန္းမ်ားအတြက္လည္း အဆိုပါ ၀န္ေဆာင္မႈေပးရန္ စီစဥ္ေနသည္ဟု ဆုိသည္။

ဆမ္ေဆာင္း S7 ႏွင့္ S7 Edge ၀ယ္သူမ်ား အိမ္အေရာက္ျပဳျပင္ေပးေသာ ၀န္ေဆာင္မႈ ရယူႏိုင္ ဆမ္ေဆာင္း S7 ႏွင့္ S7 Edge ၀ယ္သူမ်ား အိမ္အေရာက္ျပဳျပင္ေပးေသာ ၀န္ေဆာင္မႈ ရယူႏိုင္ Reviewed by The Collector on Saturday, March 19, 2016 Rating: 5

No comments