ယာဥ္လိုင္းသစ္ႏွင့္ပတ္သက္၍ ဖုန္းေခၚဆုိမႈမ်ား အခမဲ့ျဖစ္ေစေရး Call Center ႏွင့္ ေဆြးေႏြးေန
ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕၏ ဝန္ေဆာင္မႈႏွင့္ ပတ္သက္သည့္ သတင္းအခ်က္ အလက္မ်ားကို ၾကားခံအေနျဖင့္ ျပန္လည္ ေျဖၾကားေပးေနသည့္ 1881 Call Center ကို ယာဥ္လိုင္းအသစ္ သတင္းႏွင့္ပတ္သက္၍ အခမဲ့ ဆက္သြယ္ႏိုင္ရန္ ေဆြးေႏြးမႈမ်ား ျပဳလုပ္ေနသည္ဟု သတင္းရရွိသည္။
ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရးလုပ္ ငန္း၏ မိုဘိုင္းဖုန္းလိုင္းျဖင့္သာ ေခၚဆိုႏုိင္သည့္ 1881 Call Center ကို ယာဥ္လိုင္းအသစ္ႏွင့္ ပတ္သက္သည့္ သတင္းအခ်က္အလက္မ်ား အခမဲ့ေမးျမန္းႏိုင္ရန္ တိုင္းေဒသႀကီးအစိုးရအဖြဲ႕ အပါ အဝင္ ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရးလုပ္ ငန္း ေအာ္ပေရတာႏွင့္ ေဆြးေႏြးမႈ မ်ား ျပဳလုပ္ေနသည္ဟု ဝန္ေဆာင္မႈကို ၾကားခံေဆာင္ရြက္ေပးေနသည့္ Blue Ocean ကုမၸဏီမွ သိရသည္။
လက္ရွိအခ်ိန္၌ ယာဥ္လိုင္း အသစ္ သတင္းအတြက္ 1881 (Ext 2) သို႔ ဆက္သြယ္ပါက တစ္မိနစ္လွ်င္ (ေအာ္ပေရတာ၏ မိနစ္ေၾကးအပါ) ၈၀ က်ပ္ ေကာက္ခံျခင္းျဖစ္ၿပီး အူရီးဒူး၊ တယ္လီေနာတို႔ျဖင့္ ေခၚဆိုႏိုင္သည့္ ၀၁ ၂၃၉၉၈၈၁ သို႔ေခၚဆိုပါက တစ္မိနစ္လွ်င္ (ေအာ္ပေရတာ၏ မိနစ္ေၾကး အပါ) ဝန္ေဆာင္ခ ၅၀ က်ပ္ ေကာက္ခံျခင္း ျဖစ္သည္။
ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕၏ အစီအစဥ္ျဖင့္ ယာဥ္လိုင္းအသစ္မ်ား စတင္ေျပး ဆြဲသည့္ေန႔၌ နံနက္ ၇ နာရီမွ ညေန ၄ နာရီခြဲအတြင္း ယာဥ္ လိုင္းအသစ္သတင္းကို လူဦးေရ ၂၀,၀၀၀ ေက်ာ္က Call Center သို႔ ဆက္သြယ္ေမးျမန္းခဲ့ၿပီး ဒုတိယေန႔ ေျပးဆြဲစဥ္ လူဦးေရ ၅,၀၀၀ ေက်ာ္က နံနက္ ၇ နာရီမွ ညေန ၄ နာရီခြဲတြင္း ဆက္သြယ္ေမးျမန္းခဲ့သည္။
၂၄ နာရီအျပည့္ သတင္း အခ်က္အလက္ဝန္ေဆာင္မႈကို လက္ခံ ေျဖၾကားေနသည့္ 1881 Call Center ကို ယာဥ္လိုင္းအသစ္ စတင္သည့္ေန႔၌ တစ္မိနစ္လွ်င္ လူဦးေရ ၄၀ ထိ ေခၚဆိုမႈမ်ားျပားခဲ့ျခင္းေၾကာင့္ ဝန္ထမ္းအင္အားကို ႏွစ္ဆျဖည့္ဆည္းခဲ့ရေၾကာင္း Blue Ocean ကုမၸဏီမွ ျပန္ၾကားေရး တာဝန္ခံက ေျပာသည္။
ယာဥ္လိုင္းအသစ္ သတင္း ႏွင့္ပတ္သက္၍ သတင္းအခ်က္ အလက္မ်ား အခမဲ့ ေမးျမန္းႏိုင္ ရန္ ေဆြးေႏြးရာတြင္ ျမန္မာ့ဆက္ သြယ္ေရး၏ ဖုန္းလိုင္းျဖင့္သာ ေခၚဆိုႏိုင္သည့္ 1881 နံပါတ္ အတြက္သာမက အူရီးဒူး၊ တယ္ လီေနာ နံပါတ္တို႔ျဖင့္ ေခၚဆုိႏုိင္ သည့္ ၀၁ ၂၃၉၉၈၈၁ နံပါတ္ အတြက္ပါ ေဆြးေႏြးမည္ ျဖစ္ သည္။
No comments