စားသံုးသူနစ္နာမႈမ်ားအား အြန္လိုင္းအသံုးျပဳတုိင္ၾကားခြင့္ေပးရန္ စဥ္းစားေန


 စားသံုးသူနစ္နာမႈႏွင့္ ပတ္သက္၍ တိုင္ၾကားမႈမ်ားကို အြန္လိုင္းမွ လက္ခံေျဖရွင္းေပး ရန္ စဥ္းစားထားေၾကာင္း စီးပြား ေရးႏွင့္ကူးသန္းေရာင္း၀ယ္ေရး ၀န္ႀကီးဌာန စားသံုးသူေရးရာဌာန ၫႊန္ၾကားေရးမွဴးဦးေဆြတင့္ၾကဴး ကေျပာသည္။

လက္ရွိ၌ စားသံုးသူ နစ္နာ မႈမ်ားႏွင့္ပတ္သက္၍ တိုင္ၾကား မႈမ်ားကို ေဒသအလိုက္ ပံုမွန္ လက္ခံေဆာင္ရြက္ေပးေနေသာ္လည္း စားသံုးသူနစ္နာမႈႏွင့္ပတ္သက္၍ အြန္လိုင္းမွ တိုင္ၾကားႏိုင္ရန္ စီစဥ္ထားေၾကာင္းသတင္းရရွိသည္။

‘‘အြန္လိုင္းတိုင္ၾကားႏိုင္ဖို႔က ဒုတိယအဆင့္ပါ။ တိုင္ၾကားဖို႔အ တြက္ေလာက္ကိုေတာ့တစ္ႏွစ္ ေလာက္အတြင္းမွာ လုပ္ေဆာင္ ေပးႏိုင္မယ္လို႔ ထင္ပါတယ္။ ေဆာ့ဖ္၀ဲေတြ၊ ဆာဗာေတြလည္း လိုေသးတယ္’’ဟု ဦးေဆြတင့္ၾကဴး ကေျပာသည္။


လက္ရိွ၌ စားသံုးသူနစ္နာ မႈႏွင့္ပတ္သက္၍ ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ စာမ်က္ႏွာမ်ားမွတစ္ဆင့္ တိုင္ ၾကားလာသည္မ်ားကို ေျဖရွင္း ေပးႏိုင္သေရြ႕ လိုက္လံေျဖရွင္း ေပးေနေၾကာင္း၊ အြန္လိုင္းမွတစ္ ဆင့္ သီးသန္႔တုိင္ၾကားမႈမ်ားကိုမူ လာမည့္ တစ္ႏွစ္အတြင္းမွသာ ေဆာင္ရြက္ႏိုင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း စားသံုးသူေရးရာဌာနမွ စံုစမ္း သိရွိရသည္။

စားသံုးသူနစ္နာမႈမ်ားအား အြန္လိုင္းအသံုးျပဳတုိင္ၾကားခြင့္ေပးရန္ စဥ္းစားေန စားသံုးသူနစ္နာမႈမ်ားအား အြန္လိုင္းအသံုးျပဳတုိင္ၾကားခြင့္ေပးရန္ စဥ္းစားေန Reviewed by The Collector on Friday, January 06, 2017 Rating: 5

No comments